قوانین و مقررات

* کاربران در هنگام ثبت نام در وب‌سایت “ماورا جی پی“، از وارد کردن اطلاعاتی به غیر از اطلاعات مورد نیاز، خودداری نمایند. وب‌سایت “ماورا جی پی”  هیچ گونه مسئولیتی در قبال انتشار اطلاعات حریم خصوصی توسط صاحب حساب کاربری ندارد.

* از انتخاب نام کاربری و تصویر پروفایل نامتعارف و خلاف قوانین و شرع خودداری شود.

در صورت مشاهده این مسئله، حساب کاربری شخص پس از تذکر، مسدود می‌شود!

* کلیه فعالیت وب‌سایت “ماورا جی پی” مطابق با قوانین تجارت الکترونیک بوده و از کاربران عزیز نیز تقاضا می‌شود با پیروی از قوانین، وب‌سایت “ماورا جی پی” را در ارائه بهتر خدمات یاری کنند.

*”ماورا جی پی” متعهد به احترام به حریم خصوصی اطلاعات شخصی افرادی است که با آنها ارتباط دارد.

*- کاربران عزیز دقت نمایند که پس از خرید اشتراک ،

 تنها تا پایان زمان اشتراک مهلت استفاده و دانلود طرح های مورد نظر و ذخیره شده در پروفایل خود و یا سایت را دارند، و پس از آن باید دوباره اقدام به خرید اشتراک نمایند.

* تمامی آثار ثبت شده در وب‌سایت “ماورا جی پی” با نام صاحب اثر در سایت نمایش داده می‌شود و وب‌سایت “ماورا جی پی” مسئول حفاظت و از آثار بارگذاری شده می‌باشد و تمام سعی خود را برای جلوگیری از سرقت هنری انجام می‌دهد.

* خرید فایل از “ماورا جی پی” به آدرس www.Mavaragp.ir هیچگونه حق مالکیتی برای خریدار ایجاد نکرده و فایل خریداری شده صرفاً جهت چاپ در آن واحد تجاری می باشد. (خریدار می تواند از مشتری خود بابت فایل هزینه طراحی یا هزینه ویرایش دریافت کند).

* “ماورا جی پی” می کوشد تا نوشته های استفاده شده در طرح ها غلط املایی، ویرایشی، نگارشی و محتوایی نداشته باشد.

اما با این حال، بازبینی نهایی و اطمینان از درست بودن نوشته ها و طرح ها، به عهده کاربران محترم است، از کاربران گرامی خواهشمندیم در صورت دیدن اشکال و یا غلط املایی در پست آن را به ما اطلاع رسانی کنید.

* لطفا در هنگام خرید و پرداخت دقت کافی را به عمل آورید، سایت مسئولیتی در قبال خطای غیر عمد و اشتباهات کاربران ندارد.

*در صورت مواجه شدن با هرگونه خطا و مشکلی در هر یک از مراحل خرید،پرداخت و دانلود… لطفا با پشتیبانی سایت ارتباط برقرار کنید، تا در سریع ترین زمان ممکن به برطرف کردن آن اقدام کنیم.